onsdag 31 oktober 2007

Provmaking är fortfarande det roligaste som finns.


Idag har det shoppats attiraljer till maskeraden på lördag. Min vän fyller 30 år och har lyckats pricka in sin maskerad på självaste Halloween.
Pumpa smakar skit men det gör inte bärs. Och alla möjligheter jag får att dricka bärs under spexiga former tar jag.

Dock är det ingen Halloween-maskerad men redan i September fick vi veta vad vi skulle vara då det kom hem ett guldkuvert i vår brevlåda. Den blivande 30- åringen gillar att ha koll på saker och ting. :) Dessutom är det fan smart att bestämma alla för då kan ingen bara skita i det eller komma i en kalsong och kalla sig Naken- Janne eller annat trams.

Walle och jag ska ju då vara Marilyn Manson och Dita von Teese.
Jag skäms inte för att se ut som en våpig vulgoqueen. Inte heller för att bära jävligt mycket smink så jag är ju fan skitglad.
Det har provats korsetter, det har inköpts fjäderboa, cigmunstycke, ett diadem med nät, svarta näthandskar, svarta strumpbyxor, ljust smink.
Det har lånats röda våpklänningar, strassmycken, skyhöga sandaletter...

Walle har grejat cowboyhatt, kraftiga skinnkängor, lånar min skinnkjol, tubtop och trashar mina strumpbyxor i nät.

Jag älskar att jag får vara SNYGG. Hahaha.
Jag har iallafall provsminkat lite idag. Det kommer nog bli skapligt bra. Hoppas jag. INte världens bästa vitpuder köptes men det får kanske bli nåt annat istället. Typ kräm.
Iaf på Mr. W
Vi kommer äga. :)

Jag känner mig på att denna vulgochock kommer slita tillbaka mig i gamla hjulspår. Har varit lite väl modern på sistone. Här krävs det STIL.
Och en push-up.

Ta er i akt damen und herren.
Terrores kommer ha en stor STJÄRT på framsidan av kroppen.
Ett gigantiskt buttcrack.

Så brukar jag elakt tänka om alla blonda fjollfi**or osm struttar omkring med fejk.
-Ska inte stjärten sitta UNDER magen och på BAKSIDAN av kroppen?, tänker jag.
S
å flinar jag elakt för mig själv och överlever dagen...

1 kommentar:

Emma, sa...

Haha, rätt så. SÅ trööött på alla sillibrudar. "Vaffan, har du satt dit arslet under hakan"? Varför då?? Haha. Kramas