tisdag 30 oktober 2007

Nu är det ju det här med det djuriska.

Det är inte så jävla lätt att ha två kattungar på 35 kvadrat som ni kan tro.

För det första är vårat fina trägolv som är i hela lägenheten rispat i överallt eftersom dem börnar när dem ska jaga varandras svans.


För det andra luktar det fruktansvärt mycket bajs just
nu.

För det tredje har Leo en mycket dyr, mycket svullen liten pung som ska åtgärdas hos veterinären inom kort så han inte pissar på mina skor.

Morgonmyset i vår säng är ett minne blott eftersom
dem har kissat i sängen typ fyra gånger.
Lyckligtvis bara på täcket och bäddmadrassen så det har gått att avlägsna helt men vi vågar iallafall inte ha dem där. Så jag får sticka ut huvudet ur skjutdörrarna och morgongosa i markhöjd.
Eftersom vi inte skaffat ben på våran "nya" säng än så är förvisso också jag i markhöjd....

För att Oggys päls ska glänsa och för att han inte ska skrika efter mat hela tiden köper vi numera dyrt torrfoder. Igår investerade vi i en som räcker kanske 4
dagar för 45 spänn.
No more "Fiskfest" for youuu.

Men det är anledningen till den andra anledningen här ovan.

Dock är det väldigt mycket kurrkurrkurrmjaomjaomja
opirrpirrpirr och det är ju hemskt gulligt.
Dessutom köpte jag nya leksaker till dem igår.
Mjukbollen is the shit. Den låter ingenting, och så tror dem att det är typ en mus och tassar runt och är helt tysta och hemliga med bollen i munnen.

Oggy tycker att det är ett asbra gömställe att lägga bollen mitt på soffan.
Jag har aldrig sagt att han är smart...


Idag ska jag promenera massor i stan. Skönt.
Jag ska kolla mer jobb. Inte lika skönt.
Det här är min kille. Det är skönt!

Det här är förresten "Ed Bighead" Paddan jag tyckte att jag påminde om på min paddbild nedan. Hysteriskt kul att jag hittade honom. Morgonfniss.

Inga kommentarer: