torsdag 4 oktober 2007

Dagens provocerande:

Justin Timberlake är en räka. Jag veet att många gillar honom. Och fast jag allra helst hårdrockar röven av mig är Timbaland tuff.
Men Timberlake är som sagt en räka som dansar fånigt.


Ska även tillägga att jag är utan liv och i desperat behov av jobb. Någon som vill anställa en Timberlake-ogillande tuff men samtidigt ödmjuk och söt brud som är en jävel på ord? ;)
Hon gillar även att gå promenader, skoja, mysiga hemmakvällar och hon rapar högre än någon annan tjej hon hört.
Oj, stryk det där sista....
Men jag är verkligen utan liv.
Suck... Varför skulle jag annars skriva om en blond, flasettsjungande fjant?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahhaa, du hittade verkligen en fruktansvärt stygg bild på nämnda Timberlake.
Har däremot haft nån form av fetisch gällande Timbaland. Trots hans nackvalkar så känns det som om han skulle kunna pyssla om mig (försörja mig).
Men men..

Jag älskar att spy på saker. Märkligt nog hittar man alltid saker att reta sig på. Sen har man ju förstås favoritämnen, jag brinner allra mest för barn/ungdomar/sexualitet..
Har precis som du nästan slutat se på teve och läsa tidningar eftersom det enbart provocerar mig. Och det klär inte min värld just nu.

För övrigt måste jag ju säga att vad gäller rapandet så kan jag lova att jag är värst - i hela världen. Min familj & mina vänner kommer snart att skicka mig till ett fångläger..