torsdag 11 oktober 2007

SKÄMSLÅTEN!

I ettans nya TV-satsning med Luuk finns ett moment som heter "Skämslåten"
Det är jävligt roligt.
Man ska välja en låt som man skäms för att man gillar och som får vara jävligt dålig men som man ändå dansar till eller iallafall går igång till.
Mona Sahlin valde Herreys "Digeloo Diggiley" (eller hur fan det stavas)
Fredrik Lindström valde en gammal dänga med Uggla.

Jag ska nu dela med mig av en skämslåt och uppmanar de få men trogna som läser att göra samma sak!



Hade varit roligare men en video men det var bara live och ingen rolig sång.
Eddie må vara smårasse/nasse/manssvin/pervers och allmänt trög i huvudet. Min storasyster och jag är väl dem man minst i världen skulle kunna tro garvade åt sånt här men han är bara så jävla dum i huvudet att det inte går att låta bli. Det är aldrig nåt jag skulle spela på en fest, inte heller något jag skulle skoja om på en dejt..det är minst sagt en Skämslåt.
Jag hade personligen föredragit "Torgnys svettiga ansikte" men den fanns inte.
Men jag bjuder på mig själv.

Såå, mer skämslåtar på bloggen!! :D

3 kommentarer:

Helena sa...

Ha ha, Magnus har på sistone köpt Eddies skivor och psykar mig med dem!!!

Jag återkommer med skämslåt.

Emma, sa...

Tack syster! Det var roligt! *host* Hur mår du nu? Hoppas du mår bättre snart. Jag är fan skitsvag. Mår illa och är hungrig samtidigt. Det är fi**igt. :( Kramas

Anonym sa...

Hm.. jag har varit på fester låångt ut i skogen, där folk spelat den här låten, på allvar!
Sjungit med och inte skämts det minsta!