söndag 7 oktober 2007

Stjärthål...

Min kille har somnat på golvet. Det har aldrig hänt. Vilket är bra. Det ska inte hända igen heller. Eftersom jag låter honom ligga där.
Planerar att hjälpa honom in i bingen snart men eftersom han var ett drygarsle får han klara sig själv.
I skrivande stund börjar han röra på sig. Han går ut i trapphuset och säger att toan är där. Vilket den naturligtvis INTE är.
Nu ligger han i soffan. Bestämd, trots simmig blick att this is the place to be.
FINE.

Vi har alla firat någon som fyller 25 med någon polare som är alldeles för generös med biran och spriten och mött upp vår partner och betett oss som arlsen...Någonstans långt borta blinkar en parentes med ett frågetecken i...

Jag är en mycket snäll och förstående flickvän.
FAST jag är en ko...

Jag har bäddat MIN del av sängen. Inte hans.
KåtKatten har kissat IGEN.
Den här gången på hallmattan. Som han föröfrigt klöste sönder direkt när han kom.
Varsågod. Kaputt.

Jag gav en karl hederligt med pisk på krogen.
Han passerade bakom mig och trodde han skulle komma undan med att tafsa mig på stjärten.
Det gjorde han inte...
En stenhård knytnäve i ryggen, en rejäl spark i arslet samt en VÄLDIGT bestämd arm med ett pekfinger i luften gjorde honom till allmänt åtlöje.
Kom ihåg det brudar! Ni är inte allmän egendom!!
Med ont ska ont fördrivas.
Jag sover gott inatt.

En parentes i parentesen:
Abba-Teens bruttan hade visst sådana komplex för sin stora mun att hon ville operera den.
Hur gör man då?
Jag föreställer mig att man tar en tråd och så drar man ihop hela skiten tills det ser ut som det här blogginläggets titel....
Men det är väl bara jag...

1 kommentar:

Emma, sa...

Haha, stjärthålsmun är bra! Hade ni ql igår? Vart var ni? Mår bättre idag, men jag börjar verkligen bli old. Har rensat ogräs och satt lökar. Vuxet indeed. Kramar