lördag 3 november 2007

Ikväll smäller det.

Maskerad ikväll alltså.
Jag VAR faktiskt hemma igår. Somnade snällt vid 12 och sov till nio.
Kanske hade varit mer sugen om jag inte druckit i torsdags.
Önskar jag hade någon som kunde säga att: "Nää Tessan nu är det bra med drickat. Dricker du mer Whiskey nu så kommer du bara LIGGA i duschen i morgon och typ smålipa men ändå vara tacksam över att duschen ligger nära själva toaletten eftersom du då kan spy och duscha samtidigt..."

Jag fattar inte varför man inte fattar när det är nog. Vet man med sig att man hävt ex antal öl, lite vin OCH sen finwhskey när den kommer fram, så borde man väl för fan HAJJA.
Whiskey ska det SMUTTAS på.
För faan!

Walle kom hem från jobbet när jag låg med en läpp som typ fastnat på tänderna och får fram ett enda litet ord:
Cooolaaaa.
Det är en gudabenådad bakfylledryck. Efter typ en liter började jag bli som folk igen. HOOGA!
Med sugrör ska man dricka för då fräter det inte på tänderna. HOOGA igen!

Såå, ikväll är jag fit for fight.
BästisEmp kommer snart och ska fixa mitt hår. (Undrar ni hur hon ser ut är det det blonda, tatuerade bombnedslaget på lite bilder i ett av mina nyare inlägg.)

Igår fixades det sista. Jag provsminkade Walle lite. Jag vet hur jag ska göra med läpparna nu. Ögonen återstår att se.
ATT SE. HAHAHAHAHA.
Skitdåligt men jag har aldrig sagt att min humor är ständigt eminent. ;)

Det ska bli så roooligt.
NU ska jag laga frukost i nystädat kök och skämma bort min kille med kaffe på sängen.:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh fan vad roligt! Lova att du tar massa roliga bilder så jag får beskåda spektaklet! =) Du kommer ju lätt va snyggast av dem alla!
Ha det så roligt!
Puss puss/lisa

Unknown sa...

Well, well, well! You are quite the handsome fellow!

Anonym sa...

Jag funderar seriöst på att tvinga mig in i någon affär med någon bröstexpert.. Känner mig inte direkt supersugen på att stå i detta jävliga ljus och se mitt blekfeta fläsk och celluiterna som liksom gör låren tre meter.. längre?

Fan.. Jag behöver inte bara en BH. Jag behöver en hel jävla kroppsstrumpa!!!

Twilfit ska jag faktiskt prova.. Drar dom där 25 milen till stan imorrn och god damn, jag behöver akut räddning!

Hur är läget i övrigt? Tjingalong!