torsdag 11 oktober 2007

PROSIT DÅ FÖR FAAN!

Fy fan vad det INTE är kul att vara förkyld.
Dessutom ringde en av mina bästa vänner och vill bjuda mig på födelsedagsfest och PAINTBALL imorgon. Jag är inte gråtfärdig av förkylning så det kanske ordnar sig. Ni vet då man blir såhär..
UÄÄÄÄÄÄÄÄH!
Då hasar jag omkring och ser ut som ett russin och sprider papperstussar i lägenheten.
UÄÄÄÄH.
Att behöva se ut såhär...
När allt man vill är att se ut och känna sig såhär...(nyår och förbannat kallt men ändå. PIFF!

Update:
För fem minuter sved det till. Japp, urinvägsinfektionssymptom. FAAAAAAAAAAAAAN!!!!! Tips från Linnea. (hon på bilden för öfrigt) Varm vattenflaska mellan benen. Det var skönt faktiskt. Dricker äckelmycket te och vatten och snart kommer kärlek med citroner. FAAAAAAAAAAAN.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha, terre den där minen säger allt ;) roberto & jag går också här hemma och nyser i kapp ...
observera att han är som farsan ... nyser EN gång - sen är han dödssjuk & måste ligga i sängen en hel dag för han är så svag! *asg*
saknar dig, siss, får se om jag kommer hem i helgen :) pusseli