fredag 5 oktober 2007

Drömmar gör mig alltid lika jävla konfunderad

Jag drömmer så sjukt jäävla mycket. Jag tror det är mycket iallafall.
I går drömde jag att jag sprang omkrign i skogen med en massa människor. Typ min gamla klass eller nåt. Och så slår blixten ner i mitt ben. Det var en sjukt stor blixt och medan den höll på att slå ner i mitt ben, vilket då försegick ettag kunde jag inte andas och jag hade dödsångest och tänkte på min lilla mamma och alla andra jag älskar.
Vaknade med typ andnöd, jätteledsen och med en svag värk i högerbenet.
Placebo?
Då är det tur att man har någon bredvid sig. Även om han knuffas ibland. Och snarkar.

I natt drömde jag att jag söp ner grundaren till en av dem bloggar jag kollar. På Ouzo.
Jag tänkte lite när jag vaknade, att kanske, när jag får ett liv. Finns det viktigare saker att göra än läsa bloggar. Men det är faktiskt kul.
Dessutom lär jag mig saker, får mig ett gott skratt, diskuterar..
Sen drömde jag att jag jagade mördare, och räddade folk från en stor våg som täckte en hel ö. Och försökte rädda min mamma för om hon somnade skulle hon dö, och dörren var låst till rummet så jag kom inte in först..Det var sjukhusmiljö.
Jag var ledsen.
Det var tänkt att jag skulle ligga med Walle men när vi står utanför ytterdörren till mina föräldrars hus inser jag att han tänkt mörda mig och då går det inte att knäppa upp min kofta för knapparna sitter fast....
Har för mig att det springer omkring lite Taiwaneser här och var också.
Och ett barn räddade jag ju oxå. Från kidnappning. Ett litet asiatiskt barn i röd jacka.
Fast senare var hon bara brunhårig.

???????????????
Jag går AV.

1 kommentar:

Emma, sa...

Nu lyssnar jag på totta näslund o klockan är 02,11. Timo sover o jag är glad. Tack gumman för ikväll. Jag är glad, taxichaffissen tyckte om min skönsång, haha. Som du visar att du finns, som kärleken du minns, jag älskar totta. Det vet bara jag. Hon öppnar dina gömmor. Hon väver dina drömmar. Fuck att de inte spelar totta ute. Love you.