fredag 12 oktober 2007

System down

Min kropp är dum i huvudet. Om nu en kropp kan vara det.
HAVERI, skulle jag vilja kalla det.

Det började med snor i måndags, övergick i halsont i tisdags ungefär samtidigt som mensvärken kickade in. Nös hela dagen i onsdags, vaknade med urinvägsinfektionskänning igår och idag när jag vaknar är jag lös i magen, kissar ajaj OCH har mens!!!!
Jag blir ju så jäävla trött.

Är ju bjuden på Paintball ikväll. Tror ni jag klarar det?
Det känns om om hela kroppen bara skriker, Neeej neeeej, ligg hemma och ha trååkiiiigt.
När det gäller att ha tråkigt har jag adlrig lyssnat på vad någon säger.
Fy faan så tråkigt att ha tråkigt.
Jag vägrar tråk.

2 kommentarer:

H sa...

stackars tessan! vad fan ska man behöva stå ut med som kvinna egentligen?? äckligt mensbajs och blod och så får man inte ens kissa utan att vilja gråta! skit är det me't! krya på dig iaf! :)

Helena sa...

Det är inte utsålt ännu. Har du din mailadress i bloggen? Jag kan ju kolla själv och sluta vara handikappad.

Ta en whiskey, det hjälper mot allt. Sa min pappa. Men så är han förstås alkoholist...

Om det blir paintball; sikta mot huvudet, det är det hemliga tricket!