lördag 22 september 2007

Wet

Blöt kväll igår.
Mycket blöt.
Dessutom regnade det. HAHA.
Min eminenta bakfyllehumor gör allt.

W har minsann dragit och repat. Fattar inte att han orkar. Men brinner man för något så gör man. Jag är avundsjuk.

Ikväll ska jag hem till min kära syster och hennes Timo som minsann fyller 40. Jag misstänker en hel del blött där också. Bra där!

Vad mer kul...Jag saknar Grekland, är skitsugen på pizza.
Är trött på fula, korkade, jävla brudjävlar.
Hör ni det BRUDJÄVLAR?
Vad fan är det för FEL på er?
Sluta strutta omkring och snacka skit och bläng era jävla puckon. Brudar ska ju fan hålla ihop.
Vem fan bryr sig om vilka fan ni är? Fattar ni inte hur fula, korkade och meningslösa ni är?
Detta är alltså inget Jag-är-för-feg-för-att-nämna-dem-jag-egentligen-menar-med-namn utan helt enkelt en uppmaning till alla korkade jävla brudjävlar.
Det finns fan 500 anledningar till att jag bara har killkompisar och valt mina tjejkompisar väl.
Era övriga jävla intrigerande, fula, meningslösa, osäkra, elaka, taskiga. värdelösa PUCKON!
Era onda,beräknande,svartsjuka,avundsjuka, missunnsamma, ouppfostrade SLYNOR!
Sluta fjortisfitta er med allt när ni fan passerat 15 års åldern för länge sen era veckorevyn-läsande, ytliga,fjolliga,falsettlavettARLSEN!
*flås*

SåDÄR ja. Det var skönt.
Jag hatar verkligen typ alla brudar!
Och typ alla män.
Det enda i levandeväg jag egentligen gillar är mina katter.
Ät, skit och håll käften!

Inga kommentarer: