lördag 8 september 2007

Försmäktar.

Min avgrund i munnen ser ut som en hjärna.
Vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Blä.

Idol har börjat.
Fy fan.
Tänker INTE titta i år. Klarar inte av alla sliskiga jävla...
Fan, OLA är värst.
Jag vill snitta Ola.
Ola har en mun som är så stor och äcklig att det ser ut som om han skulle kunna svälja hela dumburken.
Så har han elaka ögon.
Bah!
Gammel-Ola alltså. Som var med för hundra år sen.(förra året men kändislivet går visst lite fortare än alla andras...)
Så sjöng han en fin, Vi-ska-alla-älska-varandra-oavsett-hudfärg-sång.
Uh, mina ögon tåras. Kom och håll en negerhand du gode svenne.
Sådana låtar är helt otroligt patetiska.
Är du ett rasse-svin ändrar du väl knappat inställning för att en ful liten jäävla lintott skrålar i TVn om världsfred.
Uuuh, en och annan fjortis tjuter så finnarna spräcks av sig själva.
Dem tjuter ju fan åt allting.
Man kan sjunga:
"Bananen är gul,
det tycker jag är kul
Bert Karlsson är ful
God Jul!"

-BUUÄÄÄÄÄÄH, så vaaackeeeeeert.

Svartling är...skallig. Med en fitta på hakan.
Nördigt.

1 kommentar:

nataber sa...

hahahahhaha det här är så kul att jag kissar på mig. idol är kul, jag är gul, bajsen är brun. ha!