tisdag 11 september 2007

Petra Östergren

LÄS!

Så är ju Alex Schulman visst en riktig lirare. Varför har jag ignorerat honom så duktigt?
Jag har tänkt fortsätta med det nu efter att vänligt men bestämt bett honom att "dra något gammalt över sig"

Oh en grej till.
Det blir så sorgligt det här med Brittan.
Okej att underwearsen var rätt taffliga. Men det är så jävla sjukt att resten av media världen över freakar ur över att hon minsann inte är smaaal längre!
Nähä, vad är hon då? Hon har för fan fött två ungar, varut helt sjukt deprimerad och tränat upp sig något helt fruktansvärt och människorna kallar henne fet. Jämför med när hon var liksom 17 år och relativt oförstörd.
Om HON är fet på de bilder dem visar, då är ju fan jag ett monster. Uuuh, vad dåligt jag mår era jävla äckliga gamar!
Jag önskar att hon inte bantat alls. Gjort en helt ny grej.
Det hade säkert gått fet-hem!
Lyssna aldrig på Gamarna vad ni än gör brudar.
Dem äter era rester.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mm. Alltså, hon såg ju rätt packad ut. Men det är så trist. Hon har ju skitsnygg kropp för att vara typ 25 och ha fött två barn och knarkat och sånt. SKITSNYGG! Samma tidningar beklagar sig dessutom över att Keira Knightley är oh so skinny och är dålig förebild för unga tjejer. Bestämma sig, någon? Nä, trodde inte det.

Äsch, jag som inte läser andra bloggar än mina vänners. Måste jag verkligen läsa din?