tisdag 11 september 2007

Dagens Spya


På MIN Helgon brukar jag ibland skriva "Dagens spya"
Då dissar jag något jag fullkompligt hatar, stör mig på eller ogillar i största allmänhet.
Tänkte införa detta även här för er två, eller kanske rent utav tre stycken som faktiskt läser min blogg..*pik, samt kommentarbrist=sårad av vetskapen att jag är en av alla andra BARA..)
Så därför skrivker jag mer skit.

Dagens spya i Tackybloggen numero 1:

"UUuuuUUUh, va snygg jag ääär. Jag ser ut som en GET men det gööör ingenting för jag är riiiik och fuuul och alla har sett min B-porris på nätet men min paappaaa är riiiik och jag är en självgod skabbig sponsrad GET! För det tycker hon som skriver den här tråkiga bloggen att jag ser uuuut sooooom men det göör inget för jag är riiiik men ser ut som en geeeeet.










Jag hoppas att ni förstår att detta var en spya över Paris Hilton. Den äckligaste efter Ebba von Sydow. Skulle legat först om hon bott i Sverige men hon hade nog inte blivit kvar här värst länge eftersom jag personligen snittat henne i sömnen. Dessutom tycker jag faktiskt att hon ser ut som en get. Getögon. GETÖGON.
Get!

Inga kommentarer: