onsdag 26 september 2007

Oholic

Idag var jag arg. Igår var jag arg.
Därför att jag är uutråkad, understimulerad och gud vet vad.
Eftersom min lön blev bättre än väntat beslöt jag mig därför idag för att shoppa röven av mig.
Nu har jag pimpat upp mitt sorgliga yttre så till den milda grad att mitt inre fullkomligt strålar.
Har fått tid för ögonbrynsplock eftersom dem snart växer ner i ögonen på mig. Det har jag aldrig gjort förut men eftersom lillsyrran jobbat på KICKS i hela typ fyyyyra månader och självutnämnt sig till skönhetsexepert är jag inte den som är den. Hon jag ska gå till vallfärdar hela Norrköping till om man ska tro hönornas kackel.
För 95kr får jag bli lite ompysslad av en hysteriskt glad blondin och det kanske är precis vad jag behöver.
Jag går inte in för att se sådär "natuurligt vacker ut" som vissa lyckas med så bra. Jag ser ut som en överkörd grävling.
Dem som inte sminkar sig men är sådär natuurligt vackra vet så jäävla mycket om det själva och det gör dem inte mindre fåfänga än jag. HAHA!
Jag vet inte riktigt vilka jag syftar på egentligen. Kanske tjejerna med svepande kjolar och alltid aaasvälborstat tjockt lockigt hår och rosiga kinder med fina små smycken från världens alla hörn på armarna. När jag ser dem, typ inne på Myrorna dör något inombords.
Överkörd grävling.

Nä, det gör det faktiskt inte alls. Nu sitter jag bara här och hittar på.
Så fånigt. Ni får sluta läsa nu om ni vill.
Den överkörda grävligen har sagt sitt.
Eller mosad hamster kanske.
Men hon försvinner aslätt med en ny tunika, ettpar svindyra jeans, indiskamössa och örhängen, sexigt nattlinne samt världsvana mysbyxor.
HipsVips!

Eftersom jag är sådär äckligt ytlig idag så tänkte jag även skriva ner att jag tänkte spara ut mitt hår så det blir sådär aslångt ner till stjärten, som om jag egentligen bara "struntat i att klippa det..." Så ska jag börja svepa mina vackra afrikasjalar omkring mig året om och prata om sjögräsets inverkan på huden...
Jag LOVAR att folk skulle börja uppfatta mig som mer naturlig. om dem inte kände mig innan.
Jag skulle vara precis lika asfull som tidigare, men på Absinth och Bloody Mary knaprandes på selleri. Ingen skulle se mig som alko. (Tveksamt om jag visar mig för ofta med Absinth...)
Minns inte riktigt hur jag tänkte när jag började skriva det här eftersom det var tänkt att komma en poäng.
Men jag antar att man kan dra slutsatsen att jeans är snygga och att jag gillar att vara packad.

4 kommentarer:

Anonym sa...

sluta håna människor bara för dem inte lever i afrikas jävla djungel om dagarna och passar det inte behöver du inte få hjälp av henne.
speciellt inte när du själv vill gå samma utbildning.*mummel morr*
för övrigt har jag jobbat på kicks
8 månader och inte 4 ... morr igen.

Anonym sa...

NAAAW. hela ÅTTA månader. Jag darrar av skräck.uuuu..MUFASAAA, UUUH MUFAAASAAA..:P
Jag lever gärna under Afrikas sol med någon av KICKS produkteeer..? Är vi sams då? Din gamla ärta.

Anonym sa...

du borde darra av skräck din lilla illaluktande kidneyböna!
och hellre sminkar jag på KICKS än serverar räksallad på korvar på SHELL! LÖNN

Tessan sa...

FY FAAN BALLE!
I know, Shell är skabb, men bättre cash än DITT. Dessutom vet jag en som inte klagade när hon fick gratis korv och massvis med godis..UUh;)