onsdag 5 september 2007

Magnus Betnér

Igår fann jag både Magnus, Magnus tjejs och Schyfferts blogg.
Vilken jävla bloggrymd det är helt plötsligt.
Jag roade mig länge och väl med alla tre bloggarna.
Magnus Betnérs tjej är sjukt smart. Det gjorde mig på gott humör resten av dagen.
Antar att det är därför att det enda blonda i tjejväg det finns att läsa är Ebba von Sydow, som Helena för öfrigt sågar. Det gjorde mig ännu gladare.
Ebba är nämligen en fruktansvärd person. Läste hennes blogg idag.
Hon skrev något om att vara "svalt snygg"
Så var det bild på någon kändis klädd i blått.
Men, blir inte jag också svalt snygg om jag klär mig i blått? tänkte jag. Det är ju en sval färg. Gud så fyndigt av Ebba att komma på det.

Men inte ska vi dissa Ebba. Hon vill ju bara föra in lite skönhet i världen.
Så är hon chefredaktör så hon är säkert värsta slipade bruden bakom det där blonda fjolliga tramset hon håller på med. Eller så får hon hjälp med allting.
Förstår inte varför vare sig hon eller Sofie anses vara någora jävla skönhetsikoner.
Helena slog dem minsann med hästlängder och hade dessutom en hjärna!
NU är jag kanske elak, men Sofie ser ut som en...som en..Ja hon fastnar iallafall inte på kort. Hah. Snälla brudar låt skiten va.
Usch, nu sa jag att nån var ful också.
NU är jag ju lika dum själv.
Skäms mig.

Gud, jag kan inte ens formulera mig som jag vill idag men det skiter jag i. Är så dödens trött på alltihop.
Länkar iallafall till mina tre i toppbloggar just nu!

Magnus Betnér
Helena Sandklef
Henrik Schyffert

Inga kommentarer: