lördag 1 september 2007

G.I Tess dag 10, 11, 12

<----Cashewnötsträd

Hupp!
Har haft så himla fullt upp så jag har inte skrivit. Skämmes. Har haft massa annat på hjärtat i bloggen. NU är jag dock tillbaka. Har ätit precis som jag ska. Känns bra. Nu kan jag ha min dyra apsnygga skjorta jag inte velat ha på grund av putet. :)
Kunde dessutojm knäppa mina shellbrallor. (fram tills jag åt...) Idag blev det bra frulle med ägg och yoghurt och frön. Flundra till lunch eftersom jobbet betalade vårt käk idag eftersom det var inventering. Har ju räknat såå mycket.
Stoppade potatisen åt sidan och åt såsen och fisken. Den var panerad. Inte bra. Blir så förbannad. Man köper mat för massor med pengar som bara är SKIT för en! Det borde vara lag på att om man ska sälja husmanskost ska man FAN ha kunskap. Jävla amatörer.(iofs känns just "husmanskost" rätt fet i sig...)
Kvällsmål blev räkor och tonfisk med grekisk yoghurt och grovkornsbaguette. Ingen öl idag heller. Mihi. W und jag lirar Morrowind och dricker Loka. Supa till imorgon dock. Någon som är på? :)
(Ems, självklaart ska ni få komma till oss. Säg bara till när ni har tid. Vi har tid. Saknar dig. PUSS. )

1 kommentar:

nataber sa...

jag är på att supa ikväll :) ska på fest i linköing först som sagt med släkten. men kommer ju in till stan sen :) hooka? puss