torsdag 6 september 2007

Varför kan jag inte sova varför kan jag inte sova.
På Kudden:

Varför tänker han sådär varför gör hon sådär vad ska jag bli när jag blir stor hur ser det egentligen ut i riksdagshuset nu för tiden det är ju inte speciellt roligt att tänka på eftersom jag snudd på avskyr att vara korrekt med saker såvida det inte handlar om att döda djur eller Ebba von Sydow henne kanske jag kan tänka lite på nä då blir jag bara arg och vad var det egentligen jag skulle göra i morgon och det kanske vore en rolig ide att möblera om hallen eller vardagsrummet vad är det nu för möbler som ska köpas in dit varför bryr jag mig om det vi har det väl bra som det är för tillfället måste ju spara pengar oxå för jag har ju ingen vinterkappa stackars mamma som har ont i ryggen mamma får aldrig dö men fan det ska vi ju allihop nu måste jag vända mig i sängen och tänka på Harald Treutiger eller någon annan tråkig person så det blir tråkigt och så jag somnar apropå kanske så är ju det en sammansättning av ordet kan- ske att något kan ske o gud så tråkigt tänkt 100, 99, 98, 97 måste ringa arbetsförmedlingen men hatar att beblanda mig måste kanske söka lite fler jobb kan ju inte tjäna pengar på shell eftersom dem är dumma i huvudet och inte ger mig tillräckligt med jobb kommer jag bli utfattig och leva resten av mitt liv i någon annans lägenhet saknar Tanzania borde åka redan nästa vecka men det går ju inte vilken fin tröja empan hade på sig i helgen en sån skulle jag kanske vilja ha måste köpa ny mascara varför använder jag ens mascara för det är ju as.ytligt och jag som hatar Ebba och Sofie och alla andra löjliga tidningsmardrömspuckon men så måste jag gå ner till min matchvikt för nu är det risk att jag får diabetes och säg den som älskar sin kropp utan och innan det gör fan ingen ens den präktigaste feministen eller högervridna vad det nu heter för det tor jag minsann inte utan detä r viktigt at må bra varför mår inte jag bra och nu är klockan redan 4 på morgonen och det svider i ögonen men det går inte det går inte det går inte...

Inga kommentarer: