lördag 8 september 2007

Man får INTE slicka i hålet där tanden har suttit man får INTE slicka i hålet där tanden har suttit.
Inte ens om man råkat få ner lite falafelsmulor fär så får man INTE slicka i hålet där tanden har suttit.
Kommer säkert vakna med grova smärtor imorgon.

Ikväll var ypperligt. Helena fyllde år. Jag skrev ett ful-rim as usual. Vi skålade och pratade. Det var fan sjukt mycket folk. Roligt att så många kom tycker jag.
Av Jos Jon W und mich: En 50-tals papperskorg att ha på toan. Rosa såklart! Och en fin växt med rosa kanter.:) Jos är bra med det gröna.
Av Nicke F: En rotwein som såg ut som en sprayflaska for men. Klockrent!
Mer vet jag inte. Trefligt i vilket fall.
Ich liebe att ge bort saker.

Hamnade på Stopet eftersom min storasyster var där. Vi krökte, dansade fult och var allmänt dumma i huvet. Hennes karl kom och hämtade, vi hjälpte in i bil. Anna och jag. Hon sluddrade gravt.
Jag var elak och sa till en karl som kom fram och ville ragga att han var för gammal och korttjock. (observera att korttjock sägs exakt sådär)
Meeen, jag hade inte bett om hans svettiga närvaro och efter idag hatar jag alla äckliga män.
DRA ÅT HELETE MÄN!
Sluta sätt er bland unga tjejer som uppenbarligen inte vill hänga med er utan åk hem till er fru eller nåt.
Har ni ingen..SKAFFA EN.
Nicht meninen problemen.
TOT für er allen!!!!

Min karl däckade i soffan nyss. Vi kved åt "titta vi flyger" som lyckligtvis gick på tv.
NU ska jag schlafen.

Inga kommentarer: