tisdag 4 september 2007

Goodbaj Tand.



Jaha, det var det. Vi hade en trevlig stund tillsammans men nu är det slut. Allt på grund av en jävla DAJM! I höstas. Det knastrade och knakade och liksom, salivade när de ruckade loss min stackars tand. Dem delade den på mitten och tog upp en rot i taget. Jag glömde be om att få den. Jag är ju så att ju mer nervös jag är desto mindre nervös verkar jag.
- Jaha, vad gör ni nu? Vad är det där? Hur kommer det bli då? Såhäär jobbigt var det ju inte att tappa tänder när man var liten.*fnissfniss*
Men den bäste kommentaren var nog, "Detta känns helt absurt" Det gjorde det fan. Gräva i mig hit och gräva i mig dit....
Vinglade ut därifrån. 860 kronor fattigare.
Det är billigare att döda en tand än att rädda en tand. Skulle kosta minst 3000 att rotfylla min Dajmförgiftade skit-tand. BORT med den!!!

Inga kommentarer: