lördag 29 september 2007

Full..igen

När man har massor med sprit hemma är det ju stört omöjligt att inte bli skitfull.
Jävla smuttare runt om i världen. Smutta är för nördar. ;)
Igår var jag nämligen också skitfull. W och jag gick över till grannen med en flarra Gin och en Bacardi Razz. Finns mycket kvar men mycket rann ju ner alltså.
Mycket trevligt. Sen hamnade vi på Hugo och Walle och jag dansade arslet av oss. W var för en gångs skull skitrolig att dansa med. Oftast står han mest och ser ut som han vill dö men igår var han med på noterna minsann. :)
Jag är skitkär i världens finaste kille som är min!
Det är vackert.

Ikväll kommer lillsyrran förhoppningsvis hit. Vi ska dricka sprit och skvallra.
Skitfull igen med andra ord.
BolliBolli.

Jose Gonzales nya skiva är helt underbar! Den går varm.
Igår köpte vi en ny säng, kaffemuggar och en vattensprutt.
När vi kom hem helt lyckliga över att få krypa ner i en ny STOR fin säng känner jag något blött vid fötterna...
Ja, ni gissar rätt. KISS-PISS! På MIN sida.
Jag brölade högt och länge.
Försökte dimmigt komma ihåg hur man bäddar och vad som egentligen är rätt att göra.
"Schka vi kaschta lakana elleh tvätta dåm..?" "VANISCH e bra..." "Vi vännder på schiten och tvättar ordentlit imårrn.." Vart e de nytvättadje lakana...?"
BRÖÖL, SNAARK.

Dem har aldrig kissat inne förut. ALDRIG.
Men ny säng, DEN ska vi pissa i.

Det är förresten en HÄSTENS. 80 000 men det tyckte vi att det var värt.
Passar så bra tillsammans med de förgyllda ramarna med våra kärleksbilder i. Och den matchar även mina tofflor av alldeles äkta.."fåralpackaull" Dem enda i sitt slag i Sverige faktiskt. Jag lade en blygsam summa för att få äga dem men vad gör man inte för att få vara varm om fötterna.
Långt borta i våran blygsamt inredda etagevåning mjauar en katt. Bäst att ge honom lite mer nyrensad, nyfångad marulk från fiskhandlaren runt hörnet...

NÄ, vi bor inte alls tillsammans på 30 kvadrat med kiss i den "nya" 1.60 sängen vi köpte för 1000 spänn på Blocket. ICKE!

(Ska tillägga att jag älskar min fantasi OCH mitt liv.)
Och att jag upptäckte hur man kan sjunga som Schaggy(?) igår.
Jag garvade så högt åt mig själv så tårarna sprutade under bilrresan hem . Walle liksom sneglade lite fundersamt på mig ibland som för att försöka konstatera om jag var riktigt frisk. Vilket jag naturligtvis inte är.
Men garvade han med eftersom mitt garv smittar. MOUHA.
Busted!
Och för att jag LÄT som Shaggy.
Fast det tyckte inte han...

2 kommentarer:

Helena sa...

jag slår ett slag för fylla! man vet att man är på glid när en tvååring, på frågan vad har du gjort idag, säger "jag har pantat ölburkar".

Kontinental fylla, dvs full alla dagar.

Här är länken till Birgitta Ohlssons idé om förbudsskyltar:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=696513

Gillar ditt sätt att skriva. Som fan!

Anonym sa...

jag blev helt chockad när jag såg walle och dig tillsammans på dansgolvet. kan mannen dansa? å jo det kunde han :) haha. sött / natalie