lördag 5 april 2008

Tips och tricks!

Saker jag tycker att det är en skam om man gått igenom livet och inte hört:

  • 22 Pistepirkko- Boardroom walk, Waiting for the train (och alla andra låtar)
  • Kaizers Orchestra- 170 (och alla andra låtar)
  • Jag när jag drar mina allra roligaste skämt. Ho ho hi hi.
  • Min katt Oggy när han jamar
  • Min killes underbara skratt
  • Salif Keita
  • Ljudet av en öl som öppnas
och diverse andra mysigheter. Använd era öron, ni som har dem!

Ikväll blir det fett med kalas hos min vän Kalle som fyller 25. Eller, det är ju snarare hos hans far och mor. EU-parlamentarikern Göran Färm upplåter vänligen sin villa med jacuzzi åt ett antal suputer några gånger om året. Laddar upp huset med sprit och så drar dem. Jag vill också bli en sån förälder. :) Hell Göran und hans fru!

Inga kommentarer: