torsdag 24 april 2008

Sugmaskin V.S skovel Part 2

Efter gårdagens grävande kapitulerade Walle. Vi insåg att vi kommer fan inte kunna bära ner alla jävla säckar ens. Eller alltså vi kan väl men vi orkar inte. Det är ett jälla SUGjobb.
Därför ska vi kolla upp det här med sugbilen.
Nån som har en sugbil? Hemma sådär? På uppfaarten?
Vi bjuder på öl om ni kommer och tar bort skiten!
Det är asjobbigt.
ASjobbigt.

Jag ska snart jobba. Det är oxå jobbigt. För det är soligt. Men kul för alla är snälla.
Jaha, vad kul det här blev. Jag är glad att jag är ledig på Valborg., att det snart är helg och att vi får pengar.

Jo, jag tränade igår. Ett vanligt jävla medelpass och det tog fan KÅL på mig!
Under mina glansdagar(sisådär fyra år sen) tränade jag högintensivt. Boxning som jag var jävligt bra på och massa med combat och löpning och dans. Jag var ett litet kraftpaket. Vart tog det vääägen.
Jag är 23 och tänker fan inte känna mig som en jävla pensio. Såg liksom 50åringar med fräschare kropp än jag.
Nööö, jag har faktiskt gått ner en del men nu ska musklerna fan svälla igen.
Om ni vill ha värsta bästa dyngkuren mot celluliter och dylikt ska ni testa vår BodyFocus serie. Firming lotion stramar upp på rätt ställen kan jag säga.

Nu ska jag jobba!

2 kommentarer:

Anonym sa...

fy fan vad lata ni är :P
... det är en liten lägenhetsyta som ni ska gräva ut... fatta när alla hjälpte Mona med hennes HUS.... HELA GRUNDEN GRÄVDES UPP FÖR HAND MED SPADE och ned i en skottkärra och vidare ut på en kärra.... DÄR snackar vi ansträngning... en hel jäkla husgrund! Riva upp golv och gräva enda ned till jorden kommer fram... NOG SKA NI KLARA DET DÄR LILLA! :D Sluta häv bärs så kanske ni orkar lite mer ;D hahah

Anonym sa...

Då skulle jag vilja se dig uppe i ett 35 gader varmt ett utrymme där det itne finns någon luft och du måste skovla i typ fyra spadtag i en säck innan den är för tung och det är likadant på 35kvm. du får sortera tegelpannor och isolering som förövrigt sätter sig i skinnet och orsakar grav klåda om du inte är täckt från topp till tå i tjocka kläder i 35 graders värme. Alla säckar, vilekt vi insett kommer bli flera hundra, ska dessutom bäras ner från ett hål i taket, neröfr alla trappo och ut i en bil som sedan ska köra till tippen, och detta får du göra 500 ggr till innan alla däckar är slut och vid det här laget är det december.
SÅ KOM HIT OCH SKOVLA DÅ FÖR FAN! ;)