onsdag 16 april 2008

Kabinettet goes serious shit...

Alltså jag har så hiskeligt många ord på lager så det finns ju inga ord.
Inatt kunde jag inte sova. Då tänker jag på vettiga saker jag borde skriva här. Bloggen blir lite som ett barn. Jag inbillar mig att det är mitt alldeles egna lilla hål som jag kan fylla. Min blomma jag kan vattna.
Så. Jävla. Fånigt.
Alla vet ju att BlondinBellas blogg är mycket intressantare än min. Hon skriver ju faktiskt om kläder.
Jag tycker om en tjej som heter Maria som läser min blogg. Inte bara för att hon läser min blogg utan för att hon faktiskt läser min blogg. :) Vi har aldrig träffats, men tänkt att det vore roligt. Hon skriver trevliga små kommentarer och synpunkter och det blir lite extra roligt när någon jag aldrig ens träffat följer mina förehavanden här ute och lämnar några ord på vägen ibland. Vi fäjsbokar även och jag får baktips. Hihi

Hmm, jag undrar om jag borde pimpa bloggen. Sådär så att det ser ut som om jag får betalt för att skriva den...
...

en bild på mig där jag posar slött och ser ut att inte alls vilja vara där eller i färd med att tänka ut nånting viktigt. Slänga in lite reklam, omröstningar, tävlingar kanske. Jag undrar hur många som tävlar om priset är ett par använda trosor. NÄ FYYYY. Förlåt alla morgonsömninga nu satte ni väl kaffet i strupen.
Alla fem....

Jag kanske kan tala om hur det är att jobba med smink om dagarna och försöka leka kunnig genom att komma med helt onödiga tips om hur läpparna blir större. (ALLA vet väl att lösningen heter gloss....omg)

Hur skulle annars min blogg kunna bli mindre onödig?

  • Jag skulle kunna berätta ingående om mitt sexliv med tillhörande bilder...
  • Jag kanske skulle lägga upp bilder på mig själv iförd endast en gitarr (en våt dröm för öfrigt)
  • Jag skulle kunna skriva rasistiskt nedsättande kommentarer.Det ska visst reta upp folk har jag hört. Arga människor kommenterar mycket...
  • Jag kan skriva om mitt pedofil-hat igen. Det resulterade i att flera tyckte att jag var okänslig och dum i huvudet. Det är tydligen konstigt enligt vissa att dem bör spärras in.
Eller så kanske jag borde läsa morgontidningen och hålla mig lite uppdaterad och kanske skriva om aktuella händelser. Jag håller på att tappa min allmänbildning litegrann.
Btw så håller jag på att lära mig att sluta med smileys. Det är sååå 2007.

Andra sätt att uttrycka sinnesstämning på nätet:

  • -Fy fan idag är jag skitarg och det känns riktigt som om ögonbrynen rynkar sig och munnen går neråt som i en banan som är upponer och mina ögon känns som två små svarta arga prickar!
  • - aaaarrrgggh
  • - Blääää på dig.
  • -Nu känner jag mig lite glad.
  • *ler* Nä förresten, sååå 2006
  • - Nu var jag lite skämtsam sådära
  • (skriva allting i parenteser)
Nä usch jag vet inte. Dessutom vore det kanske jobbigt om många läste för då skulle man vara tvungen att kamma till sig. Och det gör jag ju inte allt för gärna.

Jag vill ha min nya mobäjl. Jag uppdaterar Roskildefestivalens hemsida var sjätte sekund för idag ska 130 nya band släppas. Snälla Kaizers KOM.

Så.

3 kommentarer:

H sa...

Värst vad det verkar klia i fingrarna på dig då! (insert glad-smiley á 2007) Fortsätt så, så jag får lite underhållning som inte rör skola!

Maria sa...

Men åh, jag tycker ju om dig med!

Blondinbella är ju fan så tråkig. Du är mycket roligare.
Men jag fattar grejen att man får lite ångest över vad man ska skriva, att de ska vara intressant och bra. Inte för långt, inte för kort. Provocera lagom utan att kränka. Uppdatera lagom ofta.
Och ska man bli en stor bloggare måste man bli hatad, för då läser folk.
Skönt att man lagt ner bloggen!

Jag och min syster funderar allvarligt på att starta fyllebloggen. Den får bara uppdateras eller kommenteras på fyllan. Men vi får se. Jag är rätt dålig på att festa numera! Fast på lördag då jävlar..

Anonym sa...

Ja I know men hon tjänar mer cash på bara sin skitblogg än vad jag typ gör på ett år. Bläbläblä.

Haha, det tycker jag låter skitbra. Då kan ni ha med "med reservation för vissa stavfel" :D

NU ska jag dricka rödvin och äta ost. Mmm. :)