söndag 20 april 2008

Parkhäng


Yes!
Nuy har våren äntligen kommit. Idag, nästan sommaren. Vi har suttit i parken precis heela dagen. Gänget och jag. Det har ätits smörgåsar, spelats Yatzy, druckits en öl, sparkat på en såndärn hackisackboll som jag inte vet hur man stavar till men det är kulor i den, kramat en bästis som det var alldeles för länge sen jag kramade om ordentligt, rökt alldeles för många cig och ätit glass och garvat ohämmat.

Jag bjuder på lite bilder tagna med min nya mobäjl. Hohoho. Det är från dagens parkhäng med polarna, walles och min glassorgie häromdagen, mina små kissar när dem hänger på ballen, skryt om mina nyuppkomna SKOTT och en het pojkvän.









2 kommentarer:

H sa...

Bästa dagen! Det var så underbart härligt!

nataber sa...

ja vill också hänga i parkeeeeen!