tisdag 15 april 2008

Nötskalet har pajjat.


Jag är obstinat och inkonsekvent och gör saker av ren princip ena sekunden som jag gör av icke ren princip den andra sekunden. Det är lite liksom mig i ett nötskal och jag tror att enda anledningen till att jag kommer undan med det är att jag är snäll och ärlig i den jag är och det jag gör.

MEN. Nu har det krackelerat. En av mina principer är att jag fan inte ska gå och bli nånsårts jälla prylbögsnisse bara för att det råkar finnas 500 mobäljer att välja mellan som är nya och fina och går att prata i och skicka roliga mess...och man kan se varann i vissa...och i vissa behöver man inte ens en Ipod utan..kan lyssna hur mycket..man...vill...
Jag har blivit med abbonnemang.

...

-Hallåa, respons tack det är ju ashäftigt!

(folket) Vadå, abbonnemang är ju sååå last year liksom. Eller last, last, last year snarare.
STOR SUCK.

-Jaha, ja men då kanske ni skulle känna på hur det är att gå med en gammal gummimobil som jag ärvt av min farsa som ärvt den av sin bror vars knappsats trillar av så snart jag är full vilket är jätteofta. Känn på den, era lusar!

....-idiot....

-Ja men den NYA är iallafall skinande röd och så kan man lyssna på massor av musik och så är den röd sa jag det och så kan man liksom gliiida upp den med tummen. Mmmm. Och så ser den ut såhär...

...Jaja, jag vet att ni vill ta på mig nu när jag har så fin telefon. Ni är ju väldans välkomna att ringa. Sms tas oxå tacksamt emot. Jajjemän. Jag ska ha stroa bilder på er allihop som lyser upp min fina skärm när någon ringer. Jajjemän.

Inga kommentarer: