måndag 28 april 2008

När kroppen säger Neeeej.

NU är det kört igen. Jag trodde jag skulle komma undan men så började björken blomma och då var det kört.
Jag känner mig som om någon har kört in mitt ansikte i en bikupa eller nåt. helt svullen, skitsnorig, ögonen är knallröda. Som världen värsta förkylningen fast värre.
Är hemma från jobbet idag. Sitter med fönstren stängda och försöker få värsta chocken att lägga sig. Den är förhoppningsvis över om några dagar men fram tills dess är det ett helvete.
Tungt att andas, nysa hela tiden, snora, TRÖTT, nysa lite till, jämra, inte se nåt, svullet ansikte.
You name it.

Ska försöka få en tid hos en dokto..OGGY SLUTA LEK MED DIN JÄVLA MUS OCH APPORTERA DEN ÅT MIG UTAN ATT JAG BETT OM DET OCH STRYK DIG FÖR ATT FÅ BERÖM JAG ORKAR INTEE.

Jag r arg på mina djur för e har rivit upp locket till mitt drivhus och käkat av skotten där i. MÖRDA.
Men de flesta går att rädda tror jag.

Inga kommentarer: