onsdag 16 april 2008

Att inte vara Jessica Alba...


Jag är ful. No återvändo.
Ett mos.
En fjöskgräfs (!)
Ett tarmtroll...

Att känna sig ful är skittråkigt. Det spelar ingen roll om alla tycker att man är trög då, eller hur mycket man än inte anser sig ytlig.
Jag är skit-ytlig men ändå.
FUL.

F-Fet
U-Undernärd fast tvärtom
L-Lurpig (när man är typ flurpig...)

Det går upp och ner det där men jag jag tror att det fattas sol och en ball frisyr. Den balla frisyren ska jag ordna till hyfsat snart är det tänkt. Även fast hårmodellsskiten iSthlm inte ringt. Säkert för att jag är så lurpig...

Det är tur att jag kan glädjas åt alla mina snygga kompisar nu i fulhetens tider.
Ni sprider verkligen glans med era fina leenden och underbara existenser. Moimoimoi.

Jag är lite besviken på Roskildes banduppslutning. FAN oxå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att höra! Du är givetvis välkommen anytime!
http://petrasiegers.blogg.se
(btw- Love&Peace-festival har rätt bra band i år. Fast det beror iofs på vad man gillar. Check it out!)

Anonym sa...

Jag funderar också på att åka dit. Får se hur det blir med allt det praktiska, pengar och så. Men grymma band som sagt. I lilla Borlänge, liksom.