torsdag 15 november 2007

Feberdrömmar gör en konstig.

HUGA.
Har precis drömt en superläskig feberdröm. Den var fan inte klok.
Har skakats av frossa hela halva natten men lyckades iallafal somna en liten stund. Halsen värker, kroppen värker.
Det är naturligtvis väldigt synd om mig.

Min dröm såg ut såhär:

Jag bor med Walle i en skitful lägenhet någonstans. En sån med inglasad balle med grön "gräsmatta" på. Bara det är en mardröm. Brrr.
Precis som på riktigt är jag skittrött i min dröm. Har feber och mår inte alls bra men tydligen ska det komma folk på fest. Och så är huset fyllt av folk. Konstigt folk jag inte alls brukar hänga med. Men som jag ändå vet vilka det är. Typ mitt ex lillebrorsa och hans kompisar. Ett par andra kompisgäng som jag ser ute och vet vilka vissa är men aldrig umgås med
That type of shit.
Jag går omkring helt asseg och klockan är 22 på kvällen och alla tjatar på att jag ska baka brödet färdigt för jag har bara bakat halva satsen och anledningen till att jag mår så dåligt är nog att jag inte har ätit och herregud så törstig jag är men i kylen finns bara jättegamla sakeeer. Och jag har skitbrådis för vi ska väl dra oss mot krogen snart fast jag inte alls vill och lägenheten är alldeles grå och grön och folk ligger på golvet och spelar tv-spel.
Brödet har hunnit torka så dem blir inte alls särskilt bra. Jag måste sätta mig på balkongen och hämta andan för det känns som jag ska dö.

Jag ska laga thaisoppa tänker jag. Men kommer liksom aldrig ut i köket. Sen så håller jag leo i famnen. Min lille kisse. Och ska kastrera honom eller nåt. Har en smörkniv i handen och gör någonting framme vid huvudet. Så har han helt plötsligt två huvuden.
Sen gör han något så jävla vidrigt. Skrynklar ihop ansiktet precis som ett barn som ska börja gråta, öppnar sin lilla mun och ger i från sig ett litet miiiiio. Världens ledsnaste lilla miiio. Jag får panik, han blir slapp i kroppen och tittar på mig med så hiimla ledsna ögon och jag vet att jag nog har dödat min kisse.
Så är jag 95 år gammal, på samma fest. och lägger mina bullar lugnt i en påse, och sen vet jag att mitt liv är slut och att jag ska lämna allt och lägga mig ner och dö.

Vaknade med världens torraste mun. Skitledsen och har gått med ett krampaktigt tag om Leo sen jag vaknade. Lilla missemiss.
Och Walle jobbar ute på Djurön idag så han har inte med sig mobilen. Jag vill bli tröstad. :( Får ringa min lilla mamma. :)

Inga kommentarer: