torsdag 22 november 2007

"Alla som inte dansar är våldtäktsmän."


NU har jag klarat att det som tydligen var det jobbigaste i världshistorien. (Se föregående inlägg)
Såhär sofistikerad var jag. Ha. Ha. Haaa.
I sex butiker har jag skakat hand och fått lämna CV. Fick lite intresserade blickar men man märker ju att alla har sjukt mycket att göra inför julen och det var tillsatt på många platser över jul redan. Men sen kan det hända grejer. Neda, en tjej på Kicks som jag är bekant med lovade att hålla mig framme och prata gott om mig. Skönt värre.

Det enda positiva med att må så jävla dåligt över något innan är att man är förbannat lättad efteråt och extra stolt över sig själv när man faktiskt klarar av det.
Jag gick in till Neda innan jag gick min runda för att få lite pepp och hon tittade på mig med sina snälla bruna ögon och sa, men varför dåå. Du är så duktig!
Det gjorde mig glad. :)
Jag hoppas jag får jobba med henne.

Apropå bloggtiteln. Gruppen Maskinen skriker ut det här på radio. JAG VILL MÖRDA!

Fick just ett sms från min vän Helena som upplyste om att hon ska prata massa porr i P3 rond 15.30.
Lyssna gärna!!

Inga kommentarer: