torsdag 29 november 2007

Kuriosa

Jo, det var ju det här med sex....

Att en tredjedel väljer att inte ha sex på bröllopsnatten kan jag ju faktiskt förstå.
Lååång dag och fest på kvällen och alkohol.
Fast, skulle det ändå inte kännas lite snopet? :)

Idag är min förkylning något bättre. Fick sova hela natten men jag grämer ig för jag skulle julstäda och gå på stan med mina nya linser och förbereda inför en mysig fredag då min kille kommer hem.
Jag är ungefär lika pepp på det som jag skulle vara på att äta en tunna bajs. Otroligt tråkigt.

5 kommentarer:

Maria sa...

Varför gifta sig alls??

Om du vill bli friskare: ät rå vitlök! Men om du vill pussa på pojkvännen i helgen, så ska du kanske skippa det!
Men det funkar jävligt bra på halsont iaf!

Jag blöder i armhålan.. intressant, va?

Tessan sa...

Varför, Maria, blöder du i armhålan? Det lät som om du varit där med rakhyveln? :)

Jag tror inte på äktenskapet. Men jag kanske är för ung för att göra det. Men jag hoppas jag står fast vid det.

Maria sa...

Jag blöder för att en kirurg har stuckit mig där en fyra gånger med en jättestor kanyl!

Gifta sig är säkert en kul grej, men jag är inte särskilt sugen och har aldrig varit.
Däremot tycker jag man ska skriva testamente om man har barn och är sambo!

Tessan sa...

Nämen, varför då? :(
Ja det är nog en ide. Man måste alltid göra upp om massa jobbiga saker medan man fortfarande är sams. Man vet ju aldrig vad som kan hända. Svårt är det.

Jag försöker bli av med min förkyling genom att dricka lite Whiskey. Vet itne riktigt hur det ska gå. :)

Maria sa...

Jag tror whiskey botar allt, och det är väl därför jag blir sjuk emellanåt, för jag gillar inte whiskey.

Du kan se mitt stora bandage i armhålan inne hos mig! Det är verkligen nåt att se :)