onsdag 14 november 2007

Dagens SPYA!

Japp, jag är grinig idag och nu kommer det en hejdundrande spya. Så ickepolitikt korrekt somden kan bli. (Jag vill ha öl)...Äh*harkel*

Den patetiska Robbie Williams kopian MIKA sjunger "Biig giirls you are beauutifuuul.."
Take a girl and multiply it by four and annat crap.
JIPPIE. Äntligen en sång som ger feta brudar rättvisaaa.
Med big girls sätter jag en mille på att han menar en fullt normalväxt tjej. Alltså inte en äckligt mager Angelina Guldfisk-Jolie.
Med andra ord. MIG!
Du ska dö Mika. Ditt namn låter som en tjej. Du sjunger i falsett och är en nördig jävla nörd och sluta försök släng in gospelaktiga sound i din fula töntiga äckliga låt.
EN SYNT ÄR DET.
SYNT!
Sitter du där i radio och kallar MIG fet?
Jag ska söka upp dig med en hink med ruttna ägg och slänga på din dörr för att du är en sån fjant. Sell-out. FJANT.
nörd.
*pust..*

2 kommentarer:

nataber sa...

Sitter du där i radio och kallar MIG fet? hahahahaa det gör han väl inte. men jag håller med. hata MIKA!

Tessan sa...

hahaha GISSA om jag känner mig träffad. I dagens spya går jag hårt åt. Hhohoho