fredag 16 november 2007

Musiktips, gnäll och lite annat fnask.

Olle Nyman är en trevlig snubbe. Hörde honom på radio igår. Nice. Skivan från 2005 var schysst.

Fortfarande sjuk. Drömde om Marilyn Manson, Att vi var ihop. Han gick omkring och skrattade och mamma tyckte inte om honom. Haha.

Jag vll ha en vinterblogg men vet inte hur man byter bakgrundsfärg manuellt så att säga. man skulle nördat mer på hemsidalektionerna. Men man kunde ju surfa samtidigt så det kändes ju jävligt onödigt.

NU ska Robin guide mig till hör man gör. WOHOO.
Universums mest onödiga blogg punkt nu.

Btw så blev inte min gamla bild godkänd på Betapet. Den där jag har en stor fet cigarr i munnen. Den enda självgoda snobbbild jag har. Den enda bild som ironiserar alla rika gubbar som ser ut så jämt.
Jävla pretton.

2 kommentarer:

Anonym sa...

När jag har feber så får allting mjuka kanter, och det är äckligt! Och så ser jag tvättsvamps-hål/möster när jag blundar, det är ännu äckligare!

Jag drömde en mardröm härom natten, det var väldigt länge sen!
Jag drömde att jag glömde mina barn, min son på en tågstation och min dotter i en affär, och sen åkte jag och min sambo och shoppade kläder till mig, och plötsligt kom jag på att vi glömt dem. Vi hittade sonen inne på Pressbyrån, där han försökte handla nåt att äta för en en-krona han hittat.
Jag vaknade med en sån jävla ångest, som höll i sig hela förmiddagen!
Ibland skulle man vilja käka sömntabletter så man slapp drömma!

Krya på dig!

Tessan sa...

Haha, ja det är skitäckligt. Eller mönstren på kolsyra som håller på att försvinna i ett glas. när man häller upp ett glas must .tex.
En polare berättade att han brukade yra om en skitstor boll i såntdär material som man sticker ner blommor i. Sånt där grått frigolitaktigt. Ett sktistort klot som jagade honom och körde över honom. Uääh.

Nää, fy vilken hemsk dröm. Om det man är allra mest rädd om. :(
Det är rätt skönt att vakna iallafall. Även fast man är svettig och febrig.

Mår lite bättre nu. Känner ett svagt ölsug. Det är ett friskhetstecken. :)