tisdag 27 november 2007

Världens bästa kille gör sig ännu en gång påmind.

Det är ju så att jag är övertygad om att min kille är den bästa i världshistorien.
Jag hoppas många håller med. Fast med sina killar alltså.

Jag var hemma hos mamma och sov där tills igår och när jag kom hem öppnar jag sovrumsdörren där det är fullt med rosenblad, lite små presenter och tända ljus.
WHI.
Sen säger Walle att det inte är slut där.
Han har nämligen bokat en tid hos en optiker idag så jag ska få gå och skaffa linser.
Jag går omkring med ett par spruckna glasögon som sitter lite snett och eftersom jag är närsynt så har jag dem ju inte alltid på mig. Inte framför datorn, det är svårt att ligga i soffan och kolla på TV. Jag har dem definitivt inte på krogen.
Han sa att han tyckte så synd om mig som gick omkring och kisade så nu fick det vara slut med det. :)
WHI igen.

5 kommentarer:

Maria sa...

Jo, men jag kan nog hålla med!
Jag tycker han verkar fantastisk!

Fast jag ska inte klaga heller, när det gäller blommor och presenter och frukostar på sängen..
Och komplimanger.

Jag borde också gå till optikern, jag är fan halvblind..

Tessan sa...

DET ÄR SÅ JÄVLA HÄFTIGT!
Sitter meddem på nu och ser verkligenosm en örn. Visste inte att jag såg sämre på närmre håll som framför datorn t.ex. Men nu ser jag att det verkligen är en skillnad.

Det enda neggo nu är att han jobbar utanför stan i två dagar och kommer på torsdag. jag är förkyld. ensam och förkyld. Mon dieu. :)GÅ till optikern. :)

Maria sa...

Jag hade EN lins ett tag, jag ser jätteilla på ena ögat, det andra är helt ok!
Men jag fixar inte att pilla i ögat.. mår illa av bara tanken, så det var ju lite problematiskt när den skulle ut, linsen.
Slet i ett halvår, men sen har jag struntat i det. Men ett par glasögon för Tv, dator och bilkörning borde jag ha!
Får skärpa mig och gå dit!

Emma, sa...

Vad roligt att du fått linser!! Du ser jävligt bra ut nu va? Haha. Vilken fin bild på dig!! Assnygg babe. :) Ska nanna kudden snart. Har blivit pensio. Kramar

Tessan sa...

t'änkte jag skulle se lite sofistikerad ut för en gångs skull. så myycket dregliga fyllekort överallt. :)
Önskar jag kunde sova.