måndag 6 augusti 2007

Bulleribulleribock


Ja jävlar.
Buller var nog fan den mysigaste festivalen hittills.
Inte så mycket för banden, men för folket och avstånden.
Jag har hängt med folk som jag bara vill ha hos mig jäämt.
Jag ska bjuda på några höjdpunkter i
form av pics.

WTF with the eyes?
Resultatet av hejdlösa mängder sprit, folks.
Nu blir det seriöst inget på minst en vecka.
Okej mamma, två veckor.











Men Oscar var fanimig inte mycket bättre.
Vapenbröder or what? Haha.












Träffade min nätpolare sen flera år.
Vi hade gravt jävla roligt.

VAR fan är KORVEN?
Vi höll låda något så fruktansvbärt under det där partytältet, så dagen efter blev jag stoppad av halva campingen som ville berätta vart korven var.
ROLIGT!


Min kille är söt.
Mer bilder kommer på bilddagboken.

Inga kommentarer: