måndag 27 augusti 2007

G.I Tess Dag 7


Idag har jag varit bakfull.
I know, its a shame. Lite syndfullt har det blivit i helgen alltså.
Minus på mig. Men va faan. Jag är ju ingen straight edge typ så jag är inte så besviken. Har ändå varit duktig och ätit bra idag. Inga vidare öl heller.
En fin omelett med tomat, lök, spenat och bönor.
Och tacos.
Men fortfarande inga onödiga kolhydrater direkt.

Imorgon ska W och jag iväg och simma. Det ska bli så skönt.

Nån som kan svara på varför min tå är precis demolerad?
Det måste hänt igår natt. Den är nästan bruten alltså. Crap damnit.
Men det går att gå ordentligt som tur är, men den ser inte klok ut.

Nu betapet och vatten. W rockar i sovrummet med elguran.

1 kommentar:

Anonym sa...

tacokrydda är dangerous - huvudingridiensen är maltodextrin (pure sugar), men gör egen med massa spiskummin, vitlök, salt, chili o paprika :)

a