fredag 17 augusti 2007

Dröm

Satte mig upp som en käpp i sängen exakt 10.13.
Då började nämligen Goffa BORRA.
Jag vill snitta Goffa.
Speciellt eftersom jag somnade kanske 6 i morse. Inte varit så bra på att sova på sistone. Inte normalt iallafall.
Nåja, det som var bra med att vakna sådär var att jag hade kvar min dröm färskt i minnet.
Walle och jag sitter på en bänk någonstans i ingenstans och pratar om mat. Så säger Walle:
- Har du hört talas om "Fåret Scholly?"
- Näää.
- Det är ett "delfinfår" Delfinfåret Scholly.
Så nickar han och och jag bläddrar i någon bok och det jag ser på bilden ser ut ungefär såhär. ...















Fenor istället för ben, och ögonfransar.
Liknar "Lilla Flåset" lite i Lillstrumpa och Syster Yster.
Så ska vi ju så klart lägga till att jag inte är riktigt klok och att jag hoppas ni gillar min Paint-illustration. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har jag länge skrattat högt åt meingen "jag vill snitta goffa"

HAHAHAHAHAHA

den var så underbar. bara sådär i förbifarten så att jag kunde se dig marshera upp för stegen till vinden med kökskniven.

annsi