tisdag 28 augusti 2007

Tänkte att jag skulle skriva någonting fånigt nu när det är så seriöst med "viktbloggen"
Känner mig så jävla patetisk, men det är ett bra sätt att hålla koll och så blir det lite extra roligt med någon kommentar ibland och att det nu blivit rutin så om jag inte gör något som ger mig anledning att fortsätta så skulle jag ju skämmas något helt okristligt.

Så, här kommer något fånigt.

Fluoride listerine.
Det är fånigt eftersom jag inte har råd att gå till tandläkaren i onödan och därför gurglar hysteriskt morgon och kväll med något som får hela min mun att kännas som ett enda frätande hål. Hur fan kan det vara bra? Det gör ju AS-ONT!!!
Min munhåla fräts sönder, ner i mina begynnande hål, ner i den där tanden vars lagning jag bet av på den tiden jag fortfarande åt DAJM utan dåligt samvete och vars konsekvens ännu bittert gör sig påmind.
"You never forget your first Daim.." NÄ, och du fuckin glömmer inte heller den daimen du åt då en bit av din tand följde med och fick dig att spotta flisor på asfalten. Den Daim som orsakade lidande och ett bekymmersamt sneglande på plånboken då det faktum att du måste till tandläkaren gör sig påmind. Do jo fårgettar abaot DEN Daimen?? Naw, dont think so...

Det står att man under INGA som helst omständigheter får svälja gurglet. "Förtära vätskan"
Nej, för då fräts antagligen magen sönder.
Ett enda gudsförgätet BLOBB.

Så är man borta....

Mini G.I blogg utan färg opch fin frukt. Jag rabblar...
Åt lite youghurt med frön och lite mer frön och sen gick jag till badet och där simmade jag 900 meter sen var vi tvungna att handla ny sand till katterna för det luktar bajs och sen lagade W tonfisk och kikärtssallad som blev jättegod och sen åt jag lite cashew och en skiva Brie men INGET vin och sen minns jag inget mer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har gjort det!! Svalt skiten alltså... dock bara några ytterst få droppar, men fyyy faaan! Trodde hela magsäcken skulle explodera. Inte värt att bepröva med andra ord!
Puss puss o heja på med nyttigheterna, du är bäst! =)
// Lisa