torsdag 23 augusti 2007

G.I Tess Dag.4


Hupp!
Började dagen med två kokta ägg och en smörgås med ost.
Helvete va gott det var med ost.
Och två koppar kaffe såklart.

NU är jag redo för dagens träning. Ska strax powerwalka/jogga ner till badhuset och simma. Walle kör bilen ner men jag är duktig och går. :)
Känner mig alert faktiskt. Det är nog en blanding av stolthet över att jag kommit in i en rutin och känslan av att det faktiskt fungerar. Jag har inte varit sugen på NÅGONTING annat än bra saker. :)
Kroppen vill ju inte ha socker egentligen så det är ju helt naturligt.

UNDERBART!
Walle säger att jag är mycket gladare.

Uppdaterar bloggen varje dag på kvällen. Så läs på bara.

::
Swisch...

Powerwalkade till badhuset från mig och Walle kom senare med bilen.
Där simmade jag 1,6 km. Och åkte rutschbana såklart.
Räknade ut att jag på en kvart simmar 400 meter. Så exakt en timme tog det.
Åkte därifrån, hämtade sushi. Men jag åt bara liite av det vita riset och ingen soja. Trodde det skulle vara mer fisk. :(
Åt lite fil med lin- och solrosfrön till kvällsmat och en hallon/blåbärssmoothie.

Dagens + Att jag kom på att jag hade glömt hur jäävla skönt det är att röra på sig och ha kontroll över sin kropp! Även om det bara är fjärde dagen känner jag mig mycket piggare.
Längtar tills imorgon då jag får köra igen.

Dagens - Att det varför lite fisk och för mycket vitt ris i sushin så jag blev hungrig igen. Att vi vaknade försent IGEN så det blev knappt att äta som jag skulle.

Inga kommentarer: