måndag 27 augusti 2007

G.I Tess Dag 8


Meinen Damen und Herren. Detta är den andra veckan. Den åttonde dagen. På den åttonde dagen förtärde hon ett kokt ägg skänkt av en höna, en kopp kaffe, yoghurt med livets frukt....(apelsin, tror äpple är livets frukt men jag är ju fan allergisk. Tur att jag är antikrist.) Det är ju fan snudd på religöst detta. Snart ner och slänga in tvätten, en powerwalk till badhuset, sen simma en timme. Jag är grym. Ska väga mig onsdag, mäta mig imorgon. Ångest. Tänk om INGET har hänt? Tänk om Camilla Läckberg är en underkvinna, eller ännu värre. Att hon LJÖG? Eller att mitt oformliga späck inte vill ge med sig i första taget. Oroa dig inte, Späck. Jag har dig på kornet...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är stark och duktig!! Heja Terre! Vilken karaktär du har. :) Fortsätt så, Camilla Läckberg kan slänga sig i väggen sen! ;) Kramar syster Emma