söndag 12 augusti 2007

Le freak.

Jaha.
Efter Oscars roliga bild var jag ju tvungen att surfa in på Jumpfreakz för att se vad det var.
Det visade sig vara ett ypperligt bakfyllemoment. Jag har ont i magen och rosslar gammal cig.
Tack!
Det finns mycket fult på internet.

Igår var hysteriskt.
Jag trängs hellre med 7000 skabbiga packade punkare på en lerig festival än går omkring och trängs med fulla solariebruna blonderade fyrtiotaggare med öl i plastmugg och ett dumt flin på läpparna.
Blä för allmäna jippon.

Vi gjorde en fuling och drog till Babyl och därefter Hugos. Gick före i kön sisådär tio meter. Love beeing stammis.
Därinne var det skitpackat.
Jag var skitpackad.
En stor öl snacka skit med Mia och sen dra för att köpa den största falafelrullen jag sett.
Säkert dubbelt så stor mot den jag brukar köpa av honom.
VIP där med?
Då ska jag fan ut och jogga.

Svarttaxi hem.
Fin bil, ska stanna och hämta pengar vid försäkringskassan.
Han stannar bakom ett hörn, jag springer åt fel håll. Glömmer vart banken är, går vilse.
Detta är alltså på kungsgatan. Herregud.
Hittar banken och tillslut bilen. Hann få magkramp något så fruktansvärt.
Någon mer som gått vilse på kungsgatan?
Någon...?
Kul att hänga med Jossan, Nat och Linnea igen. Känns som det var ett tag sen.

Snart rättegång mot subban som slog Lisa.
Hoppas hon åker dit så det ryker. Men hon kommer ju bara neka ändå.
Känner fan inte en själ som tycker om henne.
Det är kanske ett straff i sig det med.

Nu ska jag krypa upp i Walles famn och hångla.
Det ni. :)

1 kommentar:

nataber sa...

yes, det är nog det värsta straffet. jag orkar inte ens tänka på rättegången. suck.

men fan så soft det var i helgen! lördags :)

puss puss.

ps. kolla min blogg. he