tisdag 21 augusti 2007

G.I Tess Dag.2


Idag har jag ätit en frukost bestående av fil med solrosfrön, linfrön och lite havregryn.
Två stadiga koppar kaffe och ett ägg.
Preciis som menyn.
Lunchen (för idag ska det bli en) ska bli ägg och tonfiskröra.

Jag röker inte fast jag blir assugen efter kaffet utan kör med Catch lakrits som är asgott.
Snart ska jag gå runt strömmen med Linnea och ta hand om tvätten.
Städa lyan och laga lunch.

Sömnen är dålig fortfarande eftersom Goffa fortfarande jävlas. Längtar efter att vakna utvilad utan en rynka mellan ögonbrynen på grund av Goffas hammare, såg och borr.
BLI KLAR NÅGON GÅNG. :)

Ett - Att jag inte får svulla banan och massor med frukt eftersom det är massor med socker och jag ska undvika socker i möjligaste mån de här två veckorna.

Fast frysta bär ska visst vara okej. Då får det bli en smoothie ikväll :)
::
Nu är det kväll. Klockan är 00.17 och jag updäjting the day.
Efter frullen bytte jag om till träningskläder, släpade ner 100 kilo tvätt och gick ut på en hurtpowerwalkrunda med Linnea. Vi raskade runt strömmen på ungefär en timma. Sen sprang jag uppför hennes 500 trappor och kollade in hennes finfina lägenhet.
Därefter uppplockad av Walle som hade gjort en tonfiskäggsallad till mig som lunch och ut och bada med Hugo och Calle. Simmade lite.
Åkte hem till mamma för en kaffe och en kram. Vägde mig.
77 Kg. *harkel* Hur fan gick det till?
Bort ska det iallafall. Ska dit igen om en vecka och väga mig. Förhoppningsvis är det mindre då.

Kvällsmat: Lite fil med en fullkornsmacka utan pålägg och frön och sånt.

Dagens - Ingen middag direkt. Det blev frulle, lunch och kvällsmat. Är fan inte van vid att äta såhär. Hur hinner folk?

+ Ännu en dag avklarad och det känns PEPP. Tack för alla bra kommentarer. FORTSÄTT. Kan aldrig bli för många. HEJJA MIG!

1 kommentar:

Anonym sa...

Yeeaaah Terre, jag läser din blogg varje dag numera för att ha koll ;D
Jag ser redan fram emot GI dag 3 !
Fuska inte med bloggandet nu, det hjälper dig att ha koll också, skitbra. Slarva inte med rutinerna, du kommer komma in i dem snabbare än vad du tror! :D
Go for it, siss! :D
pusselipuss