tisdag 28 augusti 2007

G.I Tess Dag 9


*trumpetfanfaar* TÖÖ-TÖÖ-TÖÖÖ...
Jag glassar omkring hemma.
Anledningen är att jag mätte mig.

Puttmått första vändan. ca 100 cm.
Putmått en vecka senare:(idag) 96 CM!!!!!!!!!
Putmått har minskat med ungefär 4 cm.
4 cm!!!!!!
Mätte verkligen asnoga förra veckan. Efter "Inches-historien"
Tycker kanske inte att det syns så jättemycket men när jag drar ut bandet till 100 cm så märks det veerkligen!
JAG ÄR COOOL!
Lalala.

Midjemåttet har minskat från ca 88,5 till 85,5.
Tror knappt att detär sant.
EFTER EN VECKA!
Dessutom en mycket syndfull helg. =)
JAG ÄR COOL, IGEEEN!

In ya face.

Lite senare...
Var just hemma hos mamma. Vägde mig.
Förra veckan visade vågen 77,6 ungefär.
NU visade den...75,8!!!!
Två kilooooooooo!!!
På en vecka!!
Jag är så glaad!
Fortsätter det såhär är det 8 kilo på en månad. Nästan min matchvikt!
Nu är det snart promenad runt strömmen. :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

H E J A T E S S A N!
Kan tänka mig att du är skapligt peppad över att fortsätta nu! :) Kram från Helena spleeeeen (the forbidden name)

Anonym sa...

TAAAACK!
Ja det känns verkligen pepp. inte bara att det syns på vågen för där kan ju siffror svaja, men på midjemåttet. YEEEES. Happihappi..=)

nataber sa...

grattis :) baby