onsdag 22 augusti 2007

G.I Tess Dag.3


Tredje dagen gillt.
Jag började dagen med att laga en äggröra med tomat, paprika och lök.
Har aldrig gjort äggröra men det var faktiskt riktigt gott. Inte som mammas förstås. :)

Walle är och repar och kommer hem vid 14.30. Då ska vi dra till badhuset och simma tillsammans. Han blev så glad när han kom på en träningsform som vi kan utöva tillsammans. Hans gång är ju minst sagt..stel.

I morse vaknade jag med lite lätt huvudvärk men ändå utvilad. Inte lika sliten som vanligt alltså. Ett gott tecken.
Läste att på tredje dagen kan det vara tuffast för då slår kroppen om från att ha tagit energi från kolhydratreserven till att börja ta på fettreserven. TA MIN BUK BARRA!!! :)
Därför ska jag simma riktigt länge idag och äta en god lunch. OCH MIDDAG.
Hur svårt kan det vara liksom. Att hinna med alla tre.

Håller huvudet högt. Jag ska bli snygg!! -ARE. :)
::
Till lunch blev det spenat med paprika och tomat och broccoli med två grillade quornkorvar.
Simmade 350 simtag i sjön. Fick räkna eftersom jag inte kunde räkna meterna. Haha. Kunde ju mätt i Inches iofs..*harkel*
Till middag blev det kokt lax med milda lagalätt, citron och rödlök.
Åkte hem till min vän Anna jag inte sett på länge. Där åt jag två skivor brie och drack cola zero.
En näve cashew när jag kom hem, en kopp grönt te och massor med vatten.
ERKÄNN JAG ÄR BRA!!

+ Jag åt tre lagade måltider!!! Slarvade med mellanmål men jag var ju inte hungrig. Jag-var-inte-hungrig-eller-sötsugen!
FATTA vilken grej det här är!

Godnatt!






1 kommentar:

Anonym sa...

BRA DÄR TERRE! fan jag blir sugen på att äta allt det där också ju ... speciellt såna där smoothies måste jag börja med, det är ju så nyttigt.
JAG KAN TA DIN BUK TERRE! give it to me... haha :D
nu ska jag ut och gå med en rotweiler :D hah, & jag har koll på din blogg ;p pusseli