måndag 2 november 2009

Workin ass hero..

Ok inte riktigt än men på fredag drar det igång. :)
Och bara för att saker och ting inte kan få vara perfekt så vaknade jag i morse med värre nästäppa än vanligt, äckelhosta och en lamhet i kroppen. Om jag blir sjuk nu....OM JAG BLIR HELVETES JÄVLA PÄRKILÄ SJUK NU...då hoppar jag från en bro. Nä okej inte från en bro. Jag snittar mig själv långsamt. Ska kuta in på apoteket idag och greja vitaminer, och sen blir det vansinnigt med vitlök och ingefära.

Har tills på fredag att inte få svin. Kära gode gud låt mig inte få svin jag har en utbildning att genomföra på 100 procent i minst tre veckor och får inte missa NÅGONTING för då får jag inte jobba. Kan man knarka sig frisk? För om det är vad som krävs..FRAM MÄT!
Här är jag aldrig sjuk. Har inte haft flunsa eller nåt trams på hur många år som helst typ. Men när prickar jag in sjukdom? När jag är ENSAM på Bali och har ett två dygns hemreseprojekt med flygplansbyte i Kina och övernattning i Malaysia och fan och hans moster.

Okej, det är nog lugnt.

Jag bakade en kaka åt S för att jag var en jävla PMS-bitch. Den största bitchen i mannaminne. Kvinnominne. jag hoppas att en kladdkaka fylld med kärlek och klet blidkade honom.

Nu ska jag göra min plikt.

1 kommentar:

nataber sa...

lycka till med jobbet och snart ska du se att du kan köpa alla göttiga saker du vill ha!