torsdag 29 oktober 2009

Usch för denna ovisshet

För att inte tala om NERVOSITET. Inte sovit ordentligt eller gott på jäävligt länge men nu när det äntligen börjar lossa så är jag nervös över DET istället.
Intervju i morse på ett ställe. Provjobb i morgon på ett annat. Det senare är ett jobb jag så in i bängen vill ha där jag kommer äga röfv men inte med start förrän januari så tills dess måste jag ha det förre jobbet som jag väntar på besked från nu. Och så lyckades jag få ett missat nr. Privat.
När-jag-sket.

NÄR JAG SKET!

Dette får inte hende. Du KAN för i helfvete inte sitta och MÖLJA när ett eventuellt jobb ringer. och vad hade jag gjort om jag hade tagit med mig telefonen in på dass? Hade jag kunnat svara då? Sitta och kvittra och vara skitartig och kanske få tacka för att man fått ett jobb.
När man mörsar.
De skulle barra VETE!!
Men det var bara ett samtal och var det verkligen dem så har dem redan bestämt sig och då ringer dem igen.

Nu har jag i nervositetens sanna anda skurat köket och eftersom min snubbe jobbar natt är han ett uselt stöd i väntan på domen eftersom han bara snarkar och jag får nog ta å krypa ner en stund själv för jag har inte sovit nånting. Eller jag däckade igår vid 20 av emoutmattning. Vaknade två. läste till 5 och slumrade till sju. Inte stabilt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg på fejjan att det ena var på Tele2? Men vad är drömjobbet? Jag är för nyfiken för dina kryptiska (inte jättekanske) inlägg!! /splena som inte orkar logga in