fredag 6 november 2009

Den hatade listan

jag har tråkigt och låtsas att folk är intresserade av ointressanta frågor om MIIG!


Nämn något som gjorde dig glad igår: Min kille sa att jag var världens bästa och finaste och sötaste och allt möjligt. Det var inget stopp på't. Mer sånt!!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Rabblade mantran på Sadhanayoga. Ja, det är sant.
Vad gjorde du för 15 min sedan: la lite på mitt tusenbitarspussel.
Det sista du sa högt: "F*tthål" när pusselbiten inte passade i den andra pusselbiten.
Det senaste någon sa till dig: Hejdå älskling, sov så gott.
Vad har du druckit idag: Oj, fan inte så mycket som jag borde kom jag på. Kaffe och saft och lite vatten.
Vad var det senaste du åt: Pepparkaka! :D
Vad var det senaste du köpte: Tamponger. Kul va?
Vad är det för färg på din ytterdörr: Bajs.
Vad är det för väder hos dig nu: Svart
Godaste glassmaken: PIGGELIIIIN!!!! Vilket min kille har hajjat så fett vilket gör honom till giftasmaterial.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på fashination. Stoffe var genast jävligt intressant faktiskt.
Sover du tungt: Som en säl.
Drömmer du mardrömmar: Ni vill inte ens höra om den jag drömde under min nap i går. Pedofili och allt möjligt.
Trivs du med ditt jobb: DET VET JAG PÅ MÅNDAG FÖR JAG HAR ETT JOBB! Men i januari trivs jag kanske ännu bättre om allt går som det ska.
Favoritklädsel: Snygga klänningar och jeans med converse i alla färger.
Favoritlåt just nu: Ambitions med Donkeyboy.
Vad ser du om du tittar till höger: En as-stor TV med en asdålig komedi.
Vad gör dig glad just nu: Att jag är kär, har ett jobb, en lya på gång. Men mest för att jag är kär tror jag. Det gör allting så varmt fast det är kallt. Och att mina tuffa polare ska ha ungar.
Vad ska du göra härnäst: Sova
Höger eller vänsterhänt: Vänster. Eller "Kajtlabb" som Stoffe säger. Typ CP-hand. ;)
Humör just nu: Trött men nöjd och lite nervös för imorgon ska det introduceras och skrivas på papper.
Favoritgodis: Ahlgrens bilar, häxvrål och Rättvisebutikens Divine mjölkchoklad som jag inte haft råd med på eviga tider.
Kläder just nu: Svart nattlinne
Sommarplaner: Min första semester. Så det blir nog nåt kul med Bysen och Stoffe.
Hur många kuddar sover du med: Två. Min kille:5 minst. Man måste hålla en, krama en, ligga på en, byta ibland och ha en på huvudet.
Spelar du något instrument: Klarinett...*harklar mig och tittar åt ett annat håll*
Morgon eller nattmänniska: Natt.
Vad är viktigast för dig: Att man är snäll och rädd om varandra. Då kommer resten av bara farten.
Är du kittlig: Från knäna och ner är det stenkört. Bered er på lavetter eller måhända en dansk.
Snarkar du: När jag druckit vin.
Stjärntecken: Firre.
Äckligaste insekten: Hmm vart ska jag börja...
Längtar du mest efter just nu: Att få somna i min killes famn. Vilket bara sker på helgerna. Och min lägenhet och min LÖN. MIN LÖN!!!

5 kommentarer:

Sandra sa...

Hi Tessan!!
Kul lista men vilken insekt hatar du mest är du kittligast på benen eller fötterna

Sandra

T sa...

Hahahaha. Jaa för att utöka din kunskap så kan jag informera om att spindeln eller harkranken är högt upp på listan. kommer man nedanför knäna och mot vaderna är man NOT my friend anymore. :D

lillsyrran sa...

hahahahaha terre spelar du klarinett? shit, det jag minns sist är att du kanske var 15 eller nåt när du rörde en sån sist, och då var det din RÖV som var i kontakt med den då du satte dig på den och krossade den, hahahaha så ingen Mozart här inte ;D

kurr sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH. Balle, röv eller inte. ränderna går aldrig ur.dessutom var slutet på min karriär DITT fel. :)

Anonym sa...

lart mycket