söndag 22 november 2009

Jaha...

Drack rödtjut i fredags. Satt rätt fint faktiskt då jag inte druckit på tre veckor så tyckte jag att det var dags. S och jag myste hemma en stund och sen kom min vän MIckis förbi. Hon körde så hon fick vackert glo på mig när jag pimplade vin. Så gick Stoffe till sin arbetskamrat och hans tjej och jag gick dit när jag hängt klart med Mickis. Hon är bra hon. Mickis.
Vi hade skitmysigt hos dem och snackade massa skit och lyssnade på skön musik till klockan var typ 5. Sen larvade vi hem och garvade så jävla mycket nere vid strömmen åt fåniga dialekter och raggningsrepliker på fula dialekter och dylikt. Kom hem och upptäckte att jag inte hade med mig min snordyra Dieselväska och försökte få M att säga om den låg hemma hos honom men han sluddrade bara typ och då är den nog i Mickis bil för annars blir jag jävligt ledsen.

Min förkylning är snudd på patetisk. Hållt på en jävla månad. Men nu börjar allting anta en mer fast form om ni hajjar grejen så jag ska nog inte vara sjuk så länge till. Men det var inte gott att röka. Det har jag inte heller gjort på tre veckor så det känns som om jag lika gärna kan låta bli. Iaf när jag inte festar.

Stoffe gjorde en ASGOD Chili con Carne och så kollade vi på Public Enemies och började kolla på 9 men den var tråkig. Tim Burton till trots. Nån som vet om ljudet ska vara lite burkigt eller om det är kvaliten på filmen? Sen drack han opp min saft två ggr med flit. En av gångerna kutade han in på toan med den och låste.
Jaja, ingen roman det här direkt men sammantaget hade vi en sjukt mysig och kul helg. Imrgon är det storstädning för på onsdag ska det preppas inför DEN FÖRSTE JULHELGEN!!! Som vanligt är jag betydligt mer pepp och traditionell än den jag lever med men det skall ICKE hindra mig.

Jag drömmer om väggfärg och växtsorter på nätterna. Det ni. Och att jag skjuter folk med automatgevär i min hemstad (tacka johnny Depp för den) och att jag ska åka till en speciell liten ö som tydligen heter Ubay Cerif. Det ska jag googla på nu för om det finns nåt som heter så för då freakar jag ur.
TITT PÅ FAN!
Okej det där var ju rätt stört. Aldrig hört talas om det liksom. Kanske bör jag åka dit? I drömmen var det mina drömmars plats men jag trodde att den låg i Afrika på kusten i drömmen. Cerif däremot var inte lika upphetsande. Nåt sorts researchsystem. Kul.

Nä, nu är jag mätt och ska krypa ner och skeda upp min sovande kille. Sjukt mysigt.
En helg där man bara kramas och kärleksförklarar varandra samtidigt som man har jävligt roligt är typ en jävligt bra helg. Snor eller inte.

LISA HAR FÅTT EN BEBIS!!! Om nu någon missat det. EN FLICKA!!! Jag dööör. Nu har jag två killar och en tjej att gulla med. Typ lyckligast på jorden! Och så får jag typ alla mina bebicravings uppfyllda utan att behöva skaffa en själv. Ho ho!

Inga kommentarer: