tisdag 10 november 2009

Saker jag ska göra på grön kvist i december.

  • Greja fina julklappar till de fina
  • Julpimpa sambolyan
  • Skaffa heta kläder
  • Göra allt tråkigt som släpat efter
  • Skaffa träningskort på Nautilus
Men först och främst...det bästa.

Jag ska köpa mig en fin flaska jävla rom och ett lyxigt badskum och en dyr tidning, praliner och en hårinpackning och krypa neeer i baaadkareeeet med tända ljuuuus och andaaaas uuuut och sippa min rom som är det godaste som finns och gratulera mig själv till ett jävligt gött liv.


Andra dagen på jobbet och det har gått bra so far. Två brudar är redan hängvarning på och när man tryckt in så mycket info i skallen i 8 timmar och det är en timma kvar så fnissas det så tårar rinner en stund åt fåniga namn på programvaror och dylikt som INGEN KAN FATTA SOM INTE JOBBAR DÄÄÄR. Det är liksom lite internt så där för oss jobbfolk. Ho ho. ;) Iofs tror jag att vem som helst kan garva åt namn som "SalsaDrutt." Speciellt när man först läser det, börjar fnissa lite smått för att sedan höra hur utbildaren säger det som om det vore den naturligaste sak i världen och inte alls roligt.

Bestämde idag att lyan får vänta lite. Bor hellre lite till med han som är så bra och grejar i ordning och så blir det en lya på Åbygatan i början på nästa år istället så snart tillfälle ges. För flytta det ska jag. Saknar mina katter så hemskt mycket. Kristina kan vänta sig en sååå fin julklapp så hon kan aldrig ana. Jag filar på den. :)

Idag bytte vi gardiner och fixade om i soffan så nu sitter vi på de gamla gardinerna. Man får inte va dum.

2 kommentarer:

nataber sa...

åååå badkaaaar!

t sa...

Du får komma å bada om du vill:D