tisdag 29 september 2009

Kalas och kultur

Bästa Anna hade inflyttningsfest och det var hur mysigt som helst med folk jag inte träffat på länge. Mysigt att snacka ordentligt med Linn och Amelie.
Detta är även kvällen då jag säger till en alldeles för full polis: "Det börjar bli dags..."
Hilarious!
Jag blev även rosenrasande på att det kom gamla vänner till henne med sina sviniga pojkvänner och de betedde sig som skit och svinade ner hennes fina lägenhet. Jag blev verkligen arg på riktigt. Kinderna hettade, hjärtat slog jättefort och jag tycker att det fan är helt otroligt att fullt vuxna människor inte ska kunna komma på en städad inflyttningsfest och bete sig som folk. De bara åt hennes mat och drack hennes bål och skitade ner och orsakade stopp i toan och rörde runt och fan vet vad. Att vara så jävlig så man dricker för typ tre förfester INNAN.
Anna däremot är liksom den här tålmodiga godheten själv som lugnt flyttar på överfulla vinglas från händer och säger att det inte är så farligt. Hade det varit i mitt hem hade de åkt ut med röven först och inte blivit talade med förrän de bad om ursäkt.
Hur som haver var kvällen riktigt skön.

I söndags kom min vän Jonna farandes ända från Karlstad. Vi träffades i Thailand och reste runt ihop och har inte setts sen jag kom hem så det var verkligen dags. Vi lagade god mat, lirade MarioKart och drack citronvodki igår. Tack Ellen.

Idag ska jag få klart mina kurser jag ska söka så det kan börja ramla in CSN. Har försökt undvika det för jag vill ha ett jobb men det är förbannat svårt så jag gör så här så länge och söker samtidigt.

Inga kommentarer: