söndag 20 september 2009

Gårdagen bjöd på dumheter

När snubbe dragit till bröllopet för att bli kanoners släpade jag mig till sängen för att sova lite innan Mickis och Kristina kom till mig för lite tjejhäng och vin. Vinet resulterade i nostaglidansande till Dirty Dancingskivan på gräsmattan och Michael Jackson. Sen kom kärlek rumlande hem och vi halsade jäger och sen satt han och jag själva till sju på morgonen och pratade massa skit, hånglade och lyssnade på sån där musik man bara vill höra när man är skitfull. Digitalkameran kom fram så det är bara att hålla till godo. De värsta lägger jag naturligtvis inte upp. Folk kan ju tro att vi var fulla. :)
Observe det skitskumma med den här bilden. Förutom den inte alls otippade plats där Stoffe lagt sin hand så har jag transformerats till en öststatare.






Inga kommentarer: